Na de afgelopen afgelopen food-posts op by-jen.nl is het vandaag weer tijd voor beauty-news!
Mijn daily beauty routine is sinds een jaar wel erg basic.
Je ziet me niet met heel veel make-up maar dat betekend niet dat ik me niet bezig houd met de nieuwste producten op het gebied van beauty!
Het merk GLAMGLOW® trok mijn aandacht.
GLAMGLOW® werd in 2010 door Glenn & Shannon Dellimore exclusief opgericht voor backstage en professioneel gebruik in de entertainment-, muziek-, mode- en awardindustrie in Hollywood.
In 2011 werd GLAMGLOW® beschikbaar gesteld voor de detailhandel en heeft de wereld de komende maanden stormenderhand veroverd
De distributie is nu uitgebreid naar 86 landen met meer dan 6.500 luxe winkels, spa-back-bars, luxe hotels, luchtvaartmaatschappijen en cruiselijnen.
In de afgelopen 6 jaar is GLAMGLOW® uitgegroeid van een gesprek tot een ongelooflijk succesverhaal, heeft het een schat aan schoonheidsprijzen gewonnen, een octrooi gekregen voor onze TEAOXI® real leaf-technologie en wordt het wereldwijd erkend voor snelwerkende, innovatieve modderbehandelingen die onmiddellijke, zichtbare resultaten opleveren.
HOME is waar GLAMGLOW® begon….
Een paar vrienden waren samengekomen bij Glenn & Shannon’s huis in de Hollywood Hills met uitzicht op Los Angeles, toen een acteursvriend hen toevertrouwde dat hij geen product kon vinden dat zijn huid direct klaar maakte voor de camera, onmiddellijk poriën verfijnt, zichtbare onvolkomenheden onmiddellijk vermindert.
Dit werd een onderwerp van gesprek met Glenn & Shannon en de andere drie acteurs in het huis. Het vonnis was unaniem, er was geen handig, eenvoudig te gebruiken huidverzorgingsproduct dat specifiek is ontworpen voor een onmiddellijke en instantcamera-ready huid.
Met een handjevol gewillige bekende acteurs als proefpersonen, wilden Glenn en Shannon Dellimore een product maken speciaal voor hun acteurvrienden, niet voor de verkoop aan iedereen, niet voor de detailhandel aan iedereen en niet beperkt door eventuele productiekosten.
Na veel onderzoek begonnen Glenn & Shannon het product in hun huis te formuleren, maar de economie was net gecrasht twee weken nadat ze hun huis hadden gekocht en nog maar een paar maanden voordat ze hun eerste baby kregen. Het laatste wat ze te besteden hadden was $ 80 voor het kopen van ingrediënten om gratis kleine samples voor vrienden te leveren.
Nieuw en exclusief bij de Douglas: GLAMGLOW® Starpotion
Deze krachtige vloeibare GLAMGLOW STARPOTION-houtskoololie verduidelijkt de teint en beschermt de huid tegen vervuiling met antioxidanten terwijl deze voedt. Met twee soorten houtskool, kurkuma en aloë vera TEAOXI, vitamine C, salicylzuur en oliezuurrijke oliën transformeert het van zwart naar helder tot glad en beschermt het.
Ideaal voor gebruik overdag of ’s nachts en perfect na elke GLAMGLOW-behandeling